tirsdag den 9. november 2010

Dokumentarfilmen "Ballerina"

Fotograf Emma Håkansson

I morgen skal jeg for første gang ind og filme på Det Kongelige Teater, hvor jeg skal lave en kort dokumentarfilm på 8 min. om min veninde Josephine Berggreen, som er uddannet balletdanser ved selv samme sted.
Jeg glæder mig helt utrolig meget, da jeg altid har været meget fascineret af ballet! Det giver helt én sommerfugle i maven.

Tomorrow is the first time I'll be filming at The Royal Ballet School in Copenhagen. I'm going to make a short documentary about my friend Josephine Berggreen, who is a royal ballet dancer at the very same place.
I look so much forward to do the film, especially because I always have been fascinated about ballet! It really gives me butterflies in my stormach just when I think about it :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar