lørdag den 20. november 2010

NEW IN


Jeg købte disse tre bluser på et loppemarked på Vesterbro i dag. Chloé-bluse gav jeg kun sølle 30 kr. for - så vildt! Jeg overvejer at klippe den kortere, ligesom jeg har gjort med de to andre.
Stars & stripes blusen har jeg tænkt mig at tage på til en kommende gymnasiefest, hvor vi har 90'er tema. Her har jeg tænkt mig at klæde mig ud som Spice Girl fan og der ville den jo være perfekt; mavebluse, stramme velourbukser, rottehaler, læbestift, (horn)solbriller og hvis man ku' skaffe et par buffalo sko, ville det være prikken over i'et. Ellers hopper jeg måske bare i et par Dr. Martens.
I morgen tager jeg en tur på landet sammen med Nadia. Her skal jeg hjælpe hende med at skyde en pin-up serie for Wanted Magazine med min veninde Josephine Berggreen som model. Ush, hvor jeg glæder mig!

I bought these three t-shirts today at a fleamarket at Vesterbro. I only paid 30 crowns for the Chloé top - how crazy! I'm considering about cutting it shorter, like I have done with the two others. I think I'll wear the stars & stripes t-shirt for an upcoming high school party where we have 90s theme. I'm going to dress up as a Spice Girl fan and here it would indeed be perfect; cropped t-shirt, tight velvet pants, pigtails, lipstick, sunglasses and buffalo shoes (if I'm able to find some it would be icing on the cake). Otherwise I might just jump in my Dr. Martens.
Tomorrow i'm going to the country with my friend Nadia. I'm about to help her with a pin-up shoot she will be doing there for Wanted Magazine, with my friend Josephine Berggreen as model.
Ush, I'm so excited!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar