tirsdag den 28. december 2010

Aarhus











I går var jeg på en endagstur til Aarhus sammen med min barndomsveninde Maria, hvor vi mødtes med min gode ven og H&M-kollega, Daniel. Det var så hyggeligt! Aarhus er en rigtig smuk og hyggelig by. Jeg tror det må være 3-4 år siden at jeg sidst besøgte byen. Vi fik set en hel masse, shoppet og spist lækker mad. Og jeg fik helt følelsen af at være ude og rejse, som gav lykkebobler i hele min krop. Det er skønt med sådan oplevelser. Jeg elsker at komme ud og rejse, også selvom det kun er inde for landets grænser, så er det alligevel dejligt at komme ud og opleve nye ting og gå på opdagelse i en "ny" by.

Yesterday I was on a one-day-trip to Aarhus with my childhood friend Maria, where we met up with my sweet friend and H&M-colleague, Daniel. I had a great time! Aarhus is really beautiful and cozy city. I think it must be about 3-4 years since I visited the city last time. We saw a lot of things, bought new clothes and shoes and ate delicious food. So lovely!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar