torsdag den 30. december 2010

Attention please!

Hej allesammen. Jeg ville bare lige gøre jer opmærksom på at jeg har lavet min egen nye blog, In my eyes, hvor jeg overordnet vil dele mange af de billeder som jeg tager. Jeg holder virkelig meget af at tage billeder og tænkte derfor at det ville være en god idé at oprette en separat blog til dem. Selvfølgelig vil jeg fortsætte med at blogge her også.
Håber at I alle har lyst til at kigge forbi! Og godt nytår!
xxx
Ida Cosy

Hi everyone. I just wanted to say that I have created my own new blog, In my eyes, where I'll share a lot of my pictures. I really enjoy taking pictures and thought it would be a great idea to make a separate blog for them. I will (of course) continue to blog here too.
Hope that you all want to stop by and take a look! And happy new year!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar