mandag den 31. januar 2011

COPENHAGEN FASHION WEEK A/W 2011


Som mange nok ved starter modeugen allerede på onsdag! Denne gang er jeg så heldig at få lov at komme ind og se bARBARA í gONGINI på torsdag og Veronica B. Vallenes på fredag (forhåbentlig, man ved jo aldrig hvad der kommer til at ske) sammen med min veninde Nadia Von Rikka. Og jeg glæder mig sindssygt meget!!
Jeg håber på at få taget nogle gode billeder, som jeg selvfølgelig vil dele med jer her på bloggen.

Copenhagen Fashion Week already starts this Wednesday! This time I'm so lucky to be allowed to see bARBARA í gONGINI on Thursday and Veronica B. Vallenes on Friday (hopefully, you never know what's gonna happen) with my friend Nadia Von Rikka. I'm so excited!!
I'll try to take some good pictures, which I'll share with you here on the blog of course.

2 kommentarer:

  1. This sounds so amazing! Lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Thank you so much, Dylana!
    I'll take a look on yours ;)

    xxx

    SvarSlet