søndag den 18. juli 2010

Black and white Wedding

















Det skønne brudepar.






















Ris!!!






















Min skønne fætter i fint tøj.






















Min dejlige kusine/ blomsterpige.
















Romantisk dans til fantastisk levende stemme.






















Kagen var så fantastisk, og smuk!


















Min onkel og kusine spillede smuk som et stjerneskud.
















CHAMPANGE!!















Alle de søde mennesker klædt i flot tøj.
















Og så dans. Næsten alle kunne den samme dans, det var herligt at se på! (Lidt ligesom den dans vi kan i TB (TB er det teater Ida og jeg har gået på)).

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud! Sikke en lykkelig dag :D

    SvarSlet
  2. Undskyld for den lidt forsinkede besked.
    Men ja, det var en fantastisk dag! Jeg har aldrig oplevet noget lignende ^^

    Tusind tak Ida-ven!

    SvarSlet