mandag den 20. december 2010

20




I går havde jeg 20 års fødselsdag og det blev fejret i selskab med familien.
Lørdag aften var jeg i byen med mine kære H&M-kollegaer, for at lave mit sidste teenage-ballade. Klokken 12 sang de fødselsdagssang for mig og serverede kage med 20 lys i. Så sødt! Jeg havde den bedste aften - det var så sjovt.
Ovenstående billeder er de fine gaver, som jeg fik af mine forældre søndag morgen. Synes efterhånden de er utrolig gode til at ramme plet, uden overhovedet at have spurgt mig om hvad jeg ønsker mig. Jeg fik en Frida Kahlo kalender, nyt enkelt sengetæppe (som jeg længe har sukket efter), en pude fra H&M's Home-kollektion, en masse gode film (jeg er jo lidt af en filmnørd), et cupcake skilt, to bøger om rock og København i billeder, et pandebånd, en kageopsats og en sød ring.

Yesterday I had my 20th birthday and it was celebrated at home with my family.
Saturday night I was going out with my H&M-colleagues for making my last teenage troubles. At 12 o'clock they sang birthday song for me and served a cake with 2o candles in it. So sweet! It was the best night ever - I had so much fun. The pictures above are the gifts that I got from my parents sunday morning. I can't believe how great they are finding presents for me, without even asking. I got a Frida Kahlo calendar, a new blanket for my bed, a pillow from H&M's Home collection, a lot of good movies, a cupcake painting, two books about rock and pictures of Copenhagen, a headband and a sweet ring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar